środa, 11 marca 2015

"Na warsztacie bez zmian": płoty, ruiny, budowa ronhirrimskiej fortecy, kapitan kompanii Wilka

Witajcie! W drugim odcinku serii "Na warsztacie bez zmian", będącej prezentacją moich WiPów i ostatnio ukończonych projektów, mam Wam do zaprezentowania kilka nowych elementów terenowych oraz dowódcę mojego oddziału stworzonego do systemu LotR:SBG, na zasadach Battle Companies.

Prezentację zacznę od dość starego projektu, dopiero niedawno pomalowanego i wykończonego. Jako ,że mam tendencję do zaczynania i porzucania zaczętych przedsięwzięć, za punkt honoru uznałem dokończenie lub rozebranie wszystkich zalegających w moich szafkach konstrukcji. Do pozytywnych skutków, poza powiększeniem mojej kolekcji makiet, zaliczam drastyczny wzrost ilości przestrzeni mieszkaniowej, jaką dysponuję ;).




Historia tego skromnego żywopłotu jest podobna jak ta dotycząca ruinki i sięga zamierzchłych czasów, kiedy zaczynałem przygodę z moim hobby. Płotki powyżej to nowe twory - osłon  i przeszkadzajek na polu bitwy nigdy za wiele.


Powyżej widzicie konwersję modelu wojownika Rohanu będącą zalążkiem mojego oddziału w LotR: Battle Companies. Jest to skirmish na zasadach LotR:SBG który, de facto, sam jest skrimishem. Orginalny model możecie zobaczyć poniżej. 



I na koniec przedstawiam kolejny reaktywowany projekt tj. zalążek ronhirrimskiej fortecy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz